Hjem:)

søndag 23. april 2017

Konfirmasjon

Nå er tiden for konfirmasjoner her for fullt, Så da blir det nødvendigvis laget noen kort til disse anledningene. 



Her er ett "litt" tøft kort til gutt. Har brukt ark fra Papirdesign, metall fra Prima og korthobby, halvperler, papirsugerør, solbrillecharms og en liten bit converse-bånd som jeg var så heldig å få i adventskalenderen min fra ei god venninne. Ordet "konfirmant" har jeg skåret ut på Silhouetten min.






Inni har jeg brukt en binders formet som ett kamera, den kan brukes til å evt feste en peng, og ett stempel fra ett trykk.
På andre siden ett stort skrivefelt med ett stjerneskudd-stempel fra North Star Design





Baksiden er enkel med noen rester fra ark brukt ellers på kortet og mitt personlige stempel.




Legger det til i disse utfordringene:


Heidi

8 kommentarer:

  1. Gurimalla for eit stilig kort :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring.
    DT-Audhild :)

    SvarSlett
  2. KJempestilig kort !
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen !
    Klem Wenche

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort :) Takk for at du deltar hos oss i Korthobby.no sin Utfordringsblogg. Hilsen fra May Grethe

    SvarSlett
  4. Tøft og stilig kort!

    Takk for at du deltar i april-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort; så stilig med metallpynten:-)
    Takk for at du er med og scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  6. Herlig guttekort :)
    Takk for at du deltar i utfordringen til oss i Korthobby.no

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  7. Tøft kort med flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  8. Så stilig dette ble!
    Likte så godt at pynten sto så i stil med arket!! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    SvarSlett